کد خبر : ۲۲۱۵۵۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۴۱

مسئول دفتر ستاداربعين دزفول خبرداد:
استقبال گسترده فرهنگیان دزفول در راستای اهداي کمک های مالی به ستاد اربعین

مسئول دفتر ستاداربعين دزفول از استقبال پرشور فرهنگیان دزفولی در راستای اهداي کمک های مالی به ستاد اربعین اين شهرستان خبرداد.

 استقبال گسترده فرهنگیان دزفول در راستای اهداي کمک های مالی به ستاد اربعین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، امیر ظاهر طحان ظهر امروز دوشنبه در جلسه پشتیبانی ستاداربعين شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته دفترستاداربعين شهرستان دزفول در محل دفترسابق امام جمعه واقع در خیابان انقلاب، روبروی بنیادشهید دایر شده و آماده دریافت کمک های مردمی و ادارات است.

وی افزود: افتتاح حساب این دفتر نیز انجام شده و ازطریق پوستر در سطح شهر و ادارات توزیع شده است.

کارشناس مسئول انجمن اولیا و دانش آموزان آموزش وپرورش دزفول به استقبال پرشور فرهنگیان دزفولی در راستای اهداي کمک های مالی برای ستاد اربعین اشاره کرد و گفت: یک بخشنامه به فرهنگیان شهرستان ابلاغ شده تا براساس آن هر فرد فرهنگی مقداری از حقوق ماه جاری خود را در راستای کمک به ستاد اربعین شهرستان برای تجهیز موکب بزرگ دزفول در مرز اهدا کند.

ظاهر طحان ادامه داد: دراین راستا تاکنون مبالغ بسیار خوبی اهدا شده که پیش بینی می شود درروزهاي آینده با افزایش چندبرابري کمک های مالی فرهنگیان دزفول مواجه شویم.

وی عنوان کرد: قبوض 5 الی 20 هزار تومانی نیز برای توزیع میان دانش آموزان مدارس و اولیای آنها تهیه شده که انتظار می رود سایر ادارات دزفول نیز نسبت به توزیع قبوض این چنینی دربین زیرمجموعه های خود اقدام کنند.

مسئول دفتر ستاد اربعین شهرستان دزفول همچنین از آماده شدن صندوق های دریافت  کمک های نقدی و توزیع آنها در مناطق مختلف شهر بویژه در مصلای نماز جمعه خبرداد.

ظاهر طحان بابیان اینکه تاکنون زیربنای خوبي برای تامین موادغذایی موکب دزفول در چذابه تامین شده ، تاکید کرد: در ایام اربعین بسیاری از چشم ها به موکب شهرستان دزفول در مرز چذابه است که با توجه به اقدامات ارزشمندی که در این روزها صورت گرفته قطعا امسال نیز با آمادگی و تجهیزات بیشتری به زائران حسینی خدمت خواهیم کرد.

آموزش وپرورش آماده خدمت رسانی است
سرپرست اداره آموزش وپرورش دزفول نیز از برگزاری جلسه مشترک با مدیران مدارس شهرستان برای جذب حداکثری کمک های نقدی دانش آموزان درراستای کمک به ستاداربعين دزفول خبرداد.

عبدالمحمدجرجاني افزود: اداره آموزش وپرورش دزفول با بسیج تمام امکانات و نیروهای خود آماده خدمت رسانی ازطریق موکب شهرستان به زائران حسینی است.

به گزارش دز ان ان، شماره حساب 10/4737728/2 به نام بانک قرض الحسنه رسالت و شماره کارت 5041721111258100 ازسوی دفتر اجرایی ستاداربعين شهرستان دزفول برای دریافت کمک های نقدی مردم درجهت پخش و پذیرایی در موکب این شهرستان در مرز چذابه  تعیین شده است.

برچسب ها: امیر ظاهر دهان مسئول دفتر ستاد اربعین شهرستان دزفول